Χορηγό για το Κάμπ Νού ψάχνει η Μπάρτσα

Στην ίδια ιστορία θεατές όπως και το 2006 βρίσκονται οι οπαδοί της Μπαρτσελόνα. Πριν 14 χρόνια διοίκηση των καταλανών έβαζε για ανθρωπιστικούς λόγους για πρώτη φορά στο μπροστά μέρος της φανέλας την UNISEF και λίγα χρόνια μετά έβαλε κανονικό χορηγό εισπράττοντας από τότε και κάθε χρόνο δεκάδες εκατομμύρια ευρώ. Έτσι και τώρα η Μπαρτσελόνα ανακοίνωσε πως ψάχνει χορηγό για την ονομασία του γηπέδου της για την περίοδο 2020-21 με τα έσοδα να πηγαίνουν στην έρευνα για την καταπολέμηση του Covid-19. Σε αυτήν την περίπτωση ταιριάζει το, ανάγκα και οι θεοί πείθοντα, αφού υπάρχει πάντα  η ανάγκη για αναζήτηση νέων οικονομικών πόρων, ούτως ώστε να παραμείνει ανταγωνιστική στο ποδοσφαιρικό στερέωμα. Ειδικά τώρα που με το νέο της γήπεδο η Ρεάλ Μαδρίτης αυξάνει την πίεση προς τους καταλανούς. Η διοίκηση της Μπαρτσελόνα έξυπνα εκμεταλλευόμενη την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί με την πανδημία,  φέρνει τεχνηέντως και σιγά σιγά μια διαφορετική αντίληψη προς τους φιλάθλους της ομάδας που παραμένουν παραδοσιακοί και αρνούνται ακόμα και την χορηγία της φανέλας. Για την ιστορία πρώτος χορηγός στη φανέλα ήταν η Qatar Foundation που την διετία 2011-13 πλήρωσε από 23.000.000 εκ. ευρώ για κάθε σεζόν. Μετά από αυτήν και για τα επόμενα τέσσερα χρόνια βασικός χορηγός ήταν η Qatar Airways που για κάθε σεζόν έδινε 32.000.000 εκ. ευρώ. ενώ από το 2017 ως και το 2022 η Μπαρτσελόνα βάζει στο ταμείο της 55.000.000 εκ. ευρώ από την Ιαπωνική εταιρία διαδικτυακών πωλήσεων Racuten. Κάνοντας έναν υπολογισμό η φανέλα της καταλανικής ομάδας που για λόγους αρχής δεν είχε χορηγό στη φανέλα ως το 2010 θα έχει προσθέσει στο ταμείο του συλλόγου ως και την περίοδο 2021-22 449.000.000 εκ. ευρώ.

Σχόλια