Μπάσιμο Amazon στα τηλεοπτικά της Premier League

Αμηχανία σε Sky Sports και BT Sport έχει προκαλλεσει το γερό μπάσιμο της Amazon στα τηλεοπτικά δρόμενα της Premier League. Το τηλεοπτικό συμβόλαιο της τελευταίας προβλέπει να μεταδώσει 20 αγώνες απευθείας μέσα στις επόμενες τρείς αγωνιστικές  περιόδους. Όμως η επιλογή να μεταδώσει όλους τους αγώνες της Boxing day (26/12) ήταν κάτι που δεν άρεσε καθόλου αφού θα αναγκάσει τους ανταγωνιστές να περιοριστούν σε εκπομπές. Για την ιστορία, η  Premier League είχε αποφασίσει να «πουλήσει»  20 αγώνες σε πλατφόρμες όπως της Google, Facebook, Netflix, Youtube  και Amazon  με την τελευταία να κάνει την μεγάλη κίνηση δίδοντας 100.000.000 εκ. ευρώ και εξασφαλίζοντας και τους 20 αγώνες. 


Σχόλια