Σε ένα πρωτάθλημα όπως είναι αυτό της Φόρμουλα 1 κυρίαρχο ρόλο παίζει η λεπτομέρεια. Τα αποτελέσματα κρίνονται σε κλάσματα του δευτερολέπτου. Επομένως τα πάντα πρέπει να είναι σχεδιασμένα στην εντέλεια, μην αφήνοντας περιθώρια ρίσκου για τους οδηγούς των μονοθεσίων. Για αυτόν τον λόγο αναλαμβάνουν δράση πλήθος εξειδικευμένων συνεργατών, έτσι ώστε να φέρουν το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα για την ομάδα την οποία εκπροσωπούν. Πολλά σχέδια τείθονται επί τάπητος. Σχέδια όσων αφορά τα ελαστικά, τους κινητήρες, το design ακόμα και το λογισμικό που θα φέρει το μονοθέσιο, έτσι ώστε να είναι αξιόπιστο και να παρέχει έναν άριστο συμβουλευτικό ρόλο στον εκάστοτε οδηγό, αποτελώντας προπομπό των νέων τεχνολογικών εξελίξεων πάντα έχοντας ως γνώμονα την εξέλιξη του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Με αυτόν τον τρόπο δίνεται η δυνατότητα στις εταιρίες αυτοκινήτων να δοκιμάσουν ότι πιο καινούργιο και πρωτοποριακό το οποίο και θα αποτελέσει την επόμενη σελίδα στον κλάδο της βιομηχανίας του αυτοκινήτου. Λάμβάνοντας λοιπόν όλα τα παραπάνω υπόψιν ας επικεντρωθούμε στους κύριους εκφραστές αυτής της τόσο συναρπαστικής διοργάνωσης της φόρμουλα 1 όπου δεν είναι άλλοι από τους οδηγούς και τα μονοθέσια. Παρακάτω παρατίθενται τα κόστη των μερών που αποτελούν το μονοθέσιο αλλά και το ύψος των αμοιβών των πιλότων της Φόρμουλα 1 για το έτος του 2018. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να αποκτήσουμε μια εικόνα για το πως κινούνται οι ομάδες της φόρμουλα 1 όσων αφορά το αγωνιστικό τους τμήμα. Βλέποντας σε ποια κλίμακα δαπανόνται ποσά τόσο για την κατασκευή ενός μονοθεσίου όσο και την ανταπόκριση που έχει το άθλημα αυτό στον κόσμο η οποία μεταφράζεται ως έσοδα για τις ομάδες της Φορμουλα 1, που έχουν ως αποτέλεσμα τις πλουσιοπάροχες αμοιβές των πιλότων της . Ας δούμε τα ποσά αυτά αναλυτικά:
Ποσά μερών μονοθεσίου
Μέρη Μονοθεσίου Κόστος
Εμπρός Αεροτομή/ρύγχος 170.000 Χιλ. Ευρώ
Πάτωμα 66.000 Χιλ.Ευρώ
Τιμόνι 56.700 Χιλ.Ευρώ
Λογισμικό/τηλεμετρία 84.000 Χιλ.Ευρώ
Πίσω Αεροτομή/ DRS 107.000 χιλ. Ευρώ
Σύστημα πέδησης 170.000 Χιλ. Ευρώ
Σύστημα εξάτμισης 195.000 Χιλ. Ευρώ
Κιβώτιο ταχυτήτων 850.000 Χιλ. Ευρώ
Μονοκόκ/ σασί 1.130.000 Εκατ. Ευρώ
Υβριδικός κινητήρας 4.000.000 Εκατ. Ευρώ
Συνολικό κόστος 6.828.700 εκατ.ευρώ
Αμοιβές Πιλότων περιλαμβάνοντας χορηγίες σύμφωνα με τον τύπο αλλά και με την λίστα forbes
Όνομα οδηγού Εταιρία Ποσό
1. Sebastian Vettel Ferrari 60.000.000εκ ευρώ
2.Lewis Hamilton Mercedes 50.000.000εκ.ευρώ
3.Kimi Raikkonen Ferrari 40.000.000εκ.ευρώ
4.Fernando Alonso Mc Laren 30.000.000εκ.ευρώ
5.Valtteri Bottas Mercedes 12.000.000εκ.ευρώ
6.Max Verstappen Red Bull 10.000.000εκ.ευρώ
7.Stoffel Vandoorne Mc Laren 7.000.000εκ.ευρώ
8.Daniel Ricciardo Red Bull 6.000.000εκ.ευρώ
9.Nico Hulkenberg Renault 5.500.000εκ.ευρώ
10.Sergio Perez Force India 5.000.000εκ.ευρώ
11.Romain Grosjean Haas 4.450.000εκ.ευρώ
12.Esteban Ocon Force India 3.000.000εκ.ευρώ
13.Kevin Magnussen Haas 2.500.000εκ.ευρώ
14.Lance Stroll Williams 1.800.000εκ.ευρώ
15.Carlos Sainz Jr. Renault 750.000χιλ.ευρώ
16.Marcus Ericsson Alfa Romeo Sauber 500.000χιλ.ευρώ
17.Pierre Gasly Toro Rosso 400.000χιλ.ευρώ
18.Brendon Hartley Toro Rosso 350.000χιλ.ευρώ
19.Charles Leclerc Alfa Romeo Sauber 150.000χιλ.ευρώ
Κωνσταντίνος Παπαδόπουλος
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου